
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، روگا در ابتدای نشست، شرکت رونزبرگر و فعالیتهای آن را معرفی کرد و سپس درباره مبحث مهم نوآوری و تأثیر آن در موفقیت برندهای شاخص جهان در عرصه بازی و اسباببازی گفتوگو کرد.
مایکل روگا مدیر خلاقیت و نوآوری در شرکت رونزبرگر آلمان درباره تاریخچه ۱۳۰ ساله این شرکت توضیح داد و گفت سال گذشته با توجه به شرایط پاندمی کرونا فروش سرگرمی و اسباببازی در بازارهای اروپا و آمریکا چندین برابر شده و این خود نشان دهنده این نکته است که انسانها در زمان دشواری، مشکلات و سختیها دور هم جمع میشوند و بازی میکنند. بازی در واقع یک هسته برای حفظ اجتماع انسانها است.
متن کامل خبر…