
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، رحمتالله یغماییان استاد راهنمای چهارمین رویداد ملی ایدهآزاد اسباببازی در نشستی مجازی با حضور طراحان و ایدهپردازان با بیان این مطلب افزود: باید تکلیف خودمان را روشن کنیم و بدانیم که مخاطب عروسکهای ما چه کسانی هستند، زیرا بزرگسالان هم به عروسک علاقهمندند و عروسک میخرند و میتوانند مخاطب ما باشند.
یغماییان که بیش از ۳۰ سال است در عرصه تولید عروسک فعالیت میکند، خاطرنشان کرد: درک و شناخت بیشتر از تواناییهای خود و امکاناتی که داریم در تعیین بازار کار ما و شمارگان تولیدات عروسک بسیار تأثیرگذار است.
متن کامل خبر…